Underbar vinter

Varit en händelserik tid sista veckan/10 dagarna.
Pappa åkte till Stockholm för möten i torsdags och sen bar de vidare till Barcelona på lördagen.
Seminarie och sen El Clasico på måndag och vilken match det blev.

Mamma och jag har haft egentid med massa mys, promenader, utelek och pulkaåkning när jag inte varit på dagis.
Jag har busat med Mina och Alva och testat att spela munspel, lät rätt bra faktiskt och hittat på massa andra bus, ätit middag med Felicia och härjat runt.

Pappa kom hem från Barcelona i tisdags och det har det varit dagis som vanligt i veckan men på fredag hämtade pappa mig efter lunch sen satte vi oss i bilen och åkte upp till Filipstad.
Ska hälsa på farmor och farfar ett par dagar när mamma åker till London med Helena.
Resan upp gick bra och vi har det bra här uppe trots att jag varit lite krasslig och väldigt pappasjuk men vi stortrivs.
Tyvärr har mamma oxå blivit dålig i London men vi hoppas på att du kryar på dig snarast möjligt, du har ju en läkare med dig så lyssna på Helena nu ;)

Vi stannar till tisdag här innan vi rullar hemåt Göteborg, mamma kommer hem på onsdag så vi ses efter dagis.
Har problem med att ladda upp bilder så nästa uppdatering blir när vi kommer hem till Göteborg på tisdag.

Kram Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0