Vintermys

En vecka sedan vi landade i Gbg efter ett par dagar i Filipstad.
Mamma kom hem från London i onsdags och hade haft en kanonresa trots lite krasslighet.
Torsdag/fredag var det dagis som vanligt och fullt ös...
Lördag var jag med mormor på dagen då mamma jobbade och pappa uträttade lite ärenden.
På kvällen var vi till Janne, Sara och Cornelia på middag och vi hade jättetrevligt.

Söndag bakade vi pepparkakor hemma hos oss och Mina och Alva hjälpte till.
Lunchsovning och sen en underbar tur till julmarknaden på Liseberg. Jag fick åka farfarsbilarna, äta middag på järnvägsstationen och spana in en underbar julpyntning.

Måndag var det dagis igen och Luciafirande på eftermiddagen, jag var världens sötaste tomte.
Tisdag var vi på glöggkväll hos Henrik, Malin och Felicia och jag hoppade över maten denna gången, föredrog vörtbröd med julost, ägg, lussebulle, pepparkaka och annat gott före makaroner och köttbullar....

Onsdag firade vi mormor som fyllde år "Grattis" och vi hade lite kalas hos gammelmormor.
Pappa slöt upp efter att ha varit i Halmstad på dagen och kollat när BE startade men denna gången gick det inte alls som vi tänkt oss. Hon slutade 5:a efter ett perfekt loppsenario men det fanns inget bränsle i tanken denna dag :(

Nedan lite underbara bilder från veckan som varit.


Pepparkaksbakning


Lunch efter hårt arbete


Hälsar på hos kaninerna på Liseberg


Åker farfarsbilarna med mamma


Hittade en fyrhjuling på Liseberg - Julklapp??


Juldukning ??


Tomtenisse påväg till dagis....


Supernöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0