Myshelg

Helgen som gick hade vi besök från England då Lina, Aidy med barnen var i Göteborg och hälsade på.
Lördag blev fika och middag hemma hos oss men vi han även med en sväng i lekparken och lite busigheter.
Söndag knallade vi runt i Slottskogen och besökte djuren som mådde bra. Bää va snäll den här gången.
På eftermiddagen hade mormor hand om mig då mamma och pappa var på bio och sen åt de middag ute.
Allt gick kanon som vanligt.

Måndag var det dags för dagis igen och idag skulle jag sova lunch där för första gången men det var inga problem.
Blev en lunchlur på 50 minuter. Eftermiddagen blev lugn hemma samt en liten promenad på seneftermiddagen.
Tisdag sov jag nästan 2 timmar på lunchen och jag var trött, det syntes på eftermiddagen när vi var ute och kollade till båten och gjorde ett kort stopp hos morfar. Jag höll på att somna flera gånger om i bilen och mamma tyckte jag kändes lite varm och helt rätt. 38.7 i feber och natten blev inte så rolig med halvsovande och halvvaket....
Idag onsdag har jag varit ganska matt och stilla. Mamma och jag bakade bullar på eftermiddagen och sen tog pappa med mig ut på en liten promenad så jag fick lite luft och blev lite bättre av det men annars har jag mest gjort ingentung. Hoppas febern går ner under natten.......


Pappa och jag gungar



Se upp där nere....


...här kommer jag.........


Stortrivs i lakparken


Gungar på egen hand


Mamma och jag bakar bullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0