Inskolning

Nu har jag landat efter resan och det har varit skönt att vila ut ett par dagar hemma i lägenheten.
Har passat på att träffa lite vänner, promenerat och lekt i parken, badat badkar och hittat på en massa bus.
Kulturkalaset som det nu mer heter är över och vi har kollat inte lite av varje.
Vädret har inte varit det bästa med en del åskskurar och hällregn men finns ju torra kläder så klarar mig bra.
Pappa är hemma efter ett par extra dagar i sommarstugan och nu är det full rulle på jobbet igen. Båten är tillbaka i havet så nu väntar vi bara på bra väder så ska jag ut och åka lite.
Imorgon tisdag är det dags för första dagen på dagis eller förskolan som det så fint heter.
Ska börja inskolningen mellan 10-11 första dagarna och sen ökar vi på tiden så det ska nog gå bra.

Lovar att skriva snart igen och berätta hur det går på dagis.


Kommentarer
Postat av: Lova

Hoppas att du kommer trivas fint på förskolan! Jag stannar nog hemma med Mamma lite till... Kanske blir det barnehage-start i januari. Ser fram emot rapporter om hur det är ;o)

Kramar från Lova

2010-08-17 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0