Inskolning Del 2

Inskolningen på dagis går som en dans och jag stormtrivs och allt funkar kanon.
Har anpassat mig bra till de andra barnen. Fröknarna är jättesnälla och livet leker.
Första dagen var både mamma och pappa med i bakgrunden och 1 timme gick jättefort.
Dag två utökade vi lite och dag 3 försvann mamma en sväng utan att jag ens märkte det idag fredag lämnade mamma mig och sen hämtade pappa och mamma mig efter lunch. Allt har gått kanon.
Idag har jag även ätit lunch på dagis och det blev korv och gurka :)  Vi fick mos till men det passade tydligen inte till detta så jag hoppade över det men lär mig nog framöver att äta det som erbjuds.
Efter lunchen var det sovstund hemma innan vi hittar på nya bus under eftermiddagen.
Blir nog en promenad ute i de goa vädret.


Sviterna av första veckan på dagis - Totaldäckat i sängen


Påväg till dagis, undrar vad som händer idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0