Mer bus...


Veckans skönaste bild  :)


Måndag var det jobb för pappa innan vi tog en sväng på stan. Eftermiddagen var det middag hos Daniel och Sara. Jennifer och jag härjade runt som vanligt, det dröjer inte innan den tjejen börjar krypa.
Tisdag var det full jobbdag igen så mamma och jag rymde fältet. Kvällen var vi till Kungälv och hälsade på Lova. Pappa var och kollade på Göteborg - Djurgården i kylan, 1-1 och ganska rättvisst.
Onsdag hälsade vi på mammas jobb och det var massa bus som vanligt. Mamma tränade på kvällen medan pappa och jag kollade hockeyn innan det var dags att sova.
I torsdags gjorde vi några ärenden, tog en fika i Mölndal och hälsade på morfar på jobbet, jag hittade en snygg hatt men den var lite väl stor enligt mamma.

Pappa och mamma njuter av mina framsteg, jag rastar hunden och kärran flera gånger varje dag, leker med bollarna och synas varje liten yta i lägenheten. Jag plockar ur skåpen och mamma och pappa plockar in, ganska rolig lek tycker jag. Nu börjar värmen komma på allvar och idag fredag släppte vi av pappa på flyget på morgonen. Han ska tillbringa 3 dagar i Madrid, se El Clasico på lördag mellan Real Madrid - Barcelona. Kommer sakna dig pappa. Mamma och jag ska besöka babybarn mässan idag och Katarina och Theo följer oxå med, var länge sedan vi träffades så ska bli trevligt.

Helgen lovar de kanonväder så vi tar oss garanterat ut på några goa promenader och blir nog nån go fika nånstans med vännerna.

Kram Mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0