Febersjuk

Måndag rullade på som vanligt och vi var ute och gick en stund och väntar på att pappa ska komma hem från Madrid. Tisdag morgon vaknade jag och idag fanns pappa att klappa på :)  Mysigt!
Han hade köpt en fin jacka åt mig i Madrid. Mamma fick ett par fina tröjor....
Men under dagen blev jag segare och senare visade det sig att jag hade feber och det har bara blivit värre under veckan så har inte hänt så mkt roligt.
Vi var med Pappa och Nicke och hämtade hem båten så pappa har grejat med den och snart blir det sjösättning.
Mamma var på Åby travet under lördagen och jag har varit hemma med pappa och kollat fotboll, hockey, trav och vi har busat runt. Febern är påväg att släppa så förhoppningsvis blir det en bra söndag.

Några sköna bilder och pappa la upp ett par bilder från Madrid oxå.


Promenad ute


Coolingen


Busar i båten, snart dags att åka ut på havet


55 min till avspark - El Clasico


Spansk Lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0