Babyträff och BVC

Äntligen frisk och veckan har rullat på bra.
Har träffat vännerna i veckan och Erika och Rita 10 veckor hälsa på i tisdags, det blev lunch, en promenad och en go fika hemma hos oss. Helena och Tuva var oxå med och vi hade jätteroligt.
Onsdag var jag på 10 månadersbesök på BVC. Jag vägde in på 10 880 gram och 76 cm lång.
Enligt Lena är jag en bebis i prima form :)
Under torsdagen åkte vi till Katarina och jag fick leka med Vicents leksakar, bilar och alla möjliga prylar.
Vi har ute och lekte oxå, jag gungade och busade i sandlådan. Theo växer så det knakar ...
Fredag morgon och idag ska vi hälsa på Malin, Henrik och Felicia som "äntligen" är hemma från Thailand.
Blev en vecka längre än de tänkt sig men i det klimatet tror jag man överlever.

Nedan lite goa bilder....



Saknas en strumpa....


Sluta leka med handgranater


Tuva myser i soffan


Charmtrollet Rita 10 veckor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0