Vad har hänt ?

8 dagar sedan jag uppdaterade min blogg och det är alldeles för länge sedan men jag vet ärligt talat inte vart dagarna tagit vägen.
Förra helgen var vi ute med båten på fredag innan Nicke och Helena var med hem på middag.
Helgen var det dubbelmatcher för pappa med bandyn och mamma och jag myste för oss själva.
Baby sim premiär på lördag var oxå trevligt.

Veckan har rullat på superfart.
Pappa har bara jobbat, jobbat och jobbat samt tränat bandy på kvällarna så mamma och jag har varit på promenader, hälsat på vänner, varit på stan och shoppat och njutit av livet, vädret är underbart med vara goa höstdagar så ska inte klaga.

Idag lördag var det dags för baby sim ingen och det är kanonkul att bada i stor bassäng.
Jag gör stora framsteg och älskar vattnet.
Under veckan så gott har jag börjar greppa olika saker, älskar mig ring och piraten :)
Mamma och Pappa säger att jag "pratar" mkt mer oxå.

Imorgon Söndag ska vi ut med båten, blir nog en långtur med lunch i skärgården och vädret och vindarna tillåter men det har lovat pangväder, kanske dra ett makrillar på hemvägen :)

Lovar att skriva imorgon kväll och tala om hur det gick, ska även ladda upp lite goa bilder från veckan som gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0