Händelserik vecka

En go vecka lider mot sitt slut och oj va fort den har gått.
Veckan har vi fördrivit med en del promander på stan, träffat vänner, utflykter, hemmamys, badat badkar......
Jag har varit på Ikea och handlat lite bra grejer i veckan, lekt med Felicia,
Jag har lärt mig rullar runt från rygg till mage och mage till rygg riktigt bra så det är full rulle nu. Jag sitter själv i barnstolen och blir allt stabilare för varje dag. Sover stora delar av nätterna i min egen säng så livet leker.

Pappa hade sista semester vecka nu och börjar jobba fullt ut på Måndag. De spelade första träningsmatchen igår och vann över norska Hövik med 9-2 och jag var där och stöttade dem en stund. Mamma och jag tog en promenad och kollade lite på hästtävlingar oxå. Idag ska vi ner och hälsa på Nicke och Helena och titta till båten så den mår bra efter stormen. Undrar när det ska sluta regna och blåsa ??

Lite goa bilder från veckan nedan. Kramar Mio



Tror jag behöver en mindre storlek trots att jag inte ska ha den riktigt än


Ännu en vändning gjord




Gillar min nya stol


Go middag med vänner, jag vill oxå ha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0