Höst...

Ännu en vecka har rullat på och det har gått fort...
Vädret har inte varit bra på västkusten på länge nu och det är verkligen höst.
Mamma och jag har ändå spenderat en del av dagarna utomhus och promenader, fika på stan och träffat vänner.
Jag har under veckan som gått lärt mig stå nästan själv och surnar till rejält när mamma eller pappa lägger mig ner.
Jag vill stå !
Vi har varit på öppna förskolan igen och det var trevligt att träffa alla bebisar.
Pappa har haft bandycup hela helgen med Surte och vi var och supportade under fredagen och då vann dom båda matcherna. Tyvärr blev det stryk i gruppfinalen mot Kungälv på lördag :(

Babysim som vanligt på lördag och oj vad kul det är att bada.
Jag är lite rosslig i rören men det blir nog bättre framöver får vi hoppas.

Ny vecka och återigen mkt planerat.
Tisdag är det föräldragrupp träff på Bvc och onsdag ska vi ha HLR kurs hemma hos oss.
Får se vad pappa lagar för mat till våra gäster.

Eftersom pappa badade med kameran förra veckan får ni hålla till godo med några ynka bilder från veckan som gått.
Kommer mer när nya kameran kommer nästa vecka.

Kram Mio










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0