Hästen och sprutor

Måndag blev lugn med mamma då pappa började jobba igen ..
Lite promenader, lunch med pappa och sen en kväll med mamma då pappa var på bandyträning.

Tisdag bar det av till Skara på eftermiddagen och titta på pappas häst som startade för första gången.
Hon blev godkänd i premieloppet på 1.30.4 och går nu vidare ner till Stefan Persson i Halmstad.
Jag fick klappa hästen och va med på stallbacken. Heja toto !!

Onsdag var det återbesök på Bvc och jag vägde in på 7570 gram och 65 cm.
Har gått upp 475 gram på 13 dagar, jag mår prima :)
Fick oxå mina första två sprutor och det gick bra, det sved lite efter andra men det gick över ganska snabbt och efter lite besök av Henrik, Malin och Felicia på kvällen med middag, Sverige seger över Malta med 1-0 efter ett självmål av Malta så är det dags att sova lite...

Nattikramar Mio


Pappa, Jag och Be Delicious innan start


Sveriges bästa 2-åring ??


Pappa, Be Delicious och Partanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0