Ensam hemma

Föräldragrupp, fika med vänner, bada, öppna förskolan, bandy, långpromenad i slottskogen, smakportioner, gröt.
Ja det är en ytterligare en vecka som sprungit iväg.
Ensam hemma ?
Ja första gången jag inte haft mamma och pappa hemma när jag ska sova.
Mormor var här och passade mig ett par timmar i lördags när mamma och pappa var på bandyfest.
Mamma var hemma rätt tidigt medan pappa mådde som han förtjänade under söndagen.
Jag har börjat med gröt i veckan och det gillade jag skarpt. Skönt med lite variation då jag käkat bröstmjölk i 4 månader :)

Det går mot höst i Göteborg men det är några härliga dagar, söndag var vi på långpromenad i slottskogen.
Imorgon ska mamma och jag åka till Ullared med Malin och Felicia,

Återkommer med rapport om det stället :)


Kvällsbad i badkaret


Lekstund på öppna förskolan


Dykträning på babysimmet


Lekstund hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0