Dop

Onsdag och fika med Janne, Sara och Cornelia på kvällen samt husvisning, det var en pangkåk men priset blev väl upptrissat så vi hoppade av under helgen.

Torsdag var mamma och jag i Floda och lunchade med Karin och Lilla V. Trevligt.!

Fredag kom farfar, farmor och gammelfarmor ner till storstan. Jag ska döpas i helgen och självklart blir det kalas.
18 st släktingar kom och det var en trevling tillställning i Råda Kyrka. Jag och 3 bebisar till döptes och det gick lungt till. Efter dopet var det mat och tårta hemma hos oss. Mina underbara faddrar Helena och Klas stannade kvar på middag. Pappa lagade fisksoppa och det serveras en go flaska Moet. Kvällen blev mysig med dessert och dryck.

Söndag åkte pappa tidigt då det var bortamatch i Vänersborg.
Mamma och jag myste hemma under dagen och tog det lungt. Vädret tillät inte så mkt mer.
Nedan lite goa bilder från helgen.

Tack för alla fina presenter jag fick på min dop dag. Ni är underbara.


Enda gången jag ska ha klänning.


4 generationer på båda sidor.


Mums...


Dagens huvudperson


Snyggingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0