Action...

Veckan springer ifrån mig och måste skriva några rader om vad som händer i mitt liv.
Tisdag var vi på föräldragrupp på Bvc och jag passade på att kliva upp på vågen.
Stabila 8,3 kg med kläder så kom igen det som törs !

Onsdag var det riktigt skönt väder så passade på att ta två långa promenader i det goa höstvädret.
På kvällen hade vi HRL kurs hemma hos oss och jag skötte mig exemplariskt.

Torsdag hade vi tänkt gå på öppna förskolan men det var fullt så fick bli en vanlig promenad istället,
Malin och Felicia var med.

Under fredagen var Elin och Ebba i storstan så passade på att träffa dem, pappa ändå bara jobbar.
Kvällen blev lugn hemma med lite Tv och mys.

Lördag och pappa hade träningsmatch som vanligt, ny seger 4-0 mot bönderna från Frillesås.
Eftermiddag och dags för babysim. *** va kul detta är.!!
På kvällen var vi hemma hos Henrik och Malin så passade på att leka med Felicia.
Mkt trevlig kväll med god mat och dryck..
Nu är det dags att sova.

Kramar Mio



Kapten Mio :)


Babysim. Superkul :)


Mamma och jag hälsar på gammelmormor i stugan


Perfekt med hörselskydd när man har tjötiga föräldrar.

Kommentarer
Postat av: julia

Å så underbart söt han e..;)...Kramar

2009-10-07 @ 15:31:00
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0