Vinst och Söndagsmiddag

Helgen blev mysig då vi var och supportade pappa och Ale Surte på lördagen då de spelade hemmamatch och vann med 7-2 mot Lidköpings AIK. Efter det blev det mys hemma med middag och massa lek och bus...

På Söndag var det middag hos Lilla V, Palle och Karin. Sofia, helena och Klas var oxå där och vi hade jättetrevligt.
Fattar inte vart tiden tog vägen bara.

Måndag var jag med mamma till frissan och sen var vi till vårdcentralen där mamma tog svininfluensa sprutan, pappa tog den tidigare på dagen och försvann på träning på kvällen.

Tisdag körde vi pappa till flyget då han skulle till Tallinn kontoret på möten i veckan.
Vi lunchade hemma hos Felicia och Henrik var lekpappa en stund, på eftermiddagen var det babysim men jag gillade inte det denna gången heller... men Henrik tog hand mig i vattnet så jag stannade kvar under lättare protest.
Kvällen blev lugn hemma...

Nattikramar Mio

Kommentarer
Postat av: Karin

Finaste Mio, vilka underbara bilder! Kram från Lilla V med familj <3

2009-11-30 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0