Tungviktare!

Pappa var på bandypremiär i Motala på under lördagen men Surte förlorade med 4-3 :(
Mamma och jag myste under dagen och var på Babysim men jag var inte alls på humör så blev till att kliva upp.
På kvällen käkade vi middag hos Malin, Henrik och Felicia.

Söndag packade in båten för vintern och tog en fika hos Nicke och Helena där jag provade en gåstol :)
*** vilken kul grej, Tack för presenterna jag fick.

Pappa blev däckad i influensa natten till måndag och har legat ett par dagar.
Mamma och jag har roat oss själva.
Tisdag var det återbesök på BVC samt ta sprutor.
Jag vägde in på 9080 gram och 69 cm lång. Kanonbra tyckte Lena :)
Helena höll mig när jag fick sprutorna, tack för att du kunde följa med.

Annars har det varit en lugn vecka, helgen närmar sig och än så länge är det inga jätteplaner.


Myser med Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0