Nya äventyr...

Veckan gick snabbt när man har kul.. har haft problem med att ladda upp bilder men ska försöka lösa det under dagen..

Torsdag var det öppna förskolan igen och träffade alla goa polare :)
Alla växer och mår bra.

I helgen var mamma och jag på bandy och kollade när pappas Surte förlorade genrepet mot Solberg 2-3 :(
Lördag kväll med blev det mat hemma och bara myspys,,,

Söndag var vi och packa in båten för vintern och tog en fika med Oskander.
Guldfight på eftermiddagen där mammas GBG föll mot AIK 1-2. Jag gillar inte råttor..
Pappas Djurgården knep sista strået och får kvala kommande vecka...
På kvällen var Nicke och Helena på middag, pappa hade lagat älg och det uppskattades :)

Måndagen regnade bort men tog ett par korta promenader och en fika på stan.
Natten som var gjorde jag min första långsovning, 20,45 till 05,30. Gissa om mamma och pappa var glada.

Tisdag är det föräldragrupp på BVC och ska bli kul att träffa de andra bebisarna igen men usch vilket väder västkusten bjuder på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0