Söndagsfika

(Dag 4 i mitt liv)
Natten var lite besvärlig.. somnade först vid tre tiden efter ha ätit lite mat igen (tappat räkningen vilken gång i ordningen)..
sedan gick det bättre.. mamma väckte mig vid 8-tiden då det var dags för frukost och sedan låg hela familjen kvar i sängen.. undrar om det är så varje dag.. pappa nämnde något om att "fulnana"  :)

Mammas telefon ringer..
Henrik och Malin från föräldragruppen var ute på promenad och Felicia ville komma förbi och umgås en stund..
Jag fick presenter också. Mio min Mio filmen (undrar varför just den :)  ) och kramdjuret Ior. Jättetack!!

Efter att ätit mat och varit social en stund var det dags för promenad.
Felicia och Jag somnade omgående.. livet är hårt ;)

På kvällen tappade pappa upp mitt första bad och jag kände mig som hemma.
Blev inte så länge men jag var nöjd.. pappa tog bilder som bevis...

Nu ska jag äta och sen sova... Natti Kramar / Mio




Felicia testade mitt skötbord som fick MVG :)




Sovdags under promenaden




Mitt första bad, varmt och mysigt




Gosig handduk måste man ha :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

NICE, kul å följa detta! Välkommen till Lindome på fredag Mio.

2009-06-14 @ 22:53:06
Postat av: Henrik, Malin & Felicia

Kul blogg ni har gjort så att vi kan följa Mio! Kramar från oss!

2009-06-15 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0