Presenter och besök

Dagarna springer iväg och jag växer :)
Har under senaste två dagarna blivit rejält uppvaktad av många underbara människor.
Lova Holmbom har skickat paket från Norge,
Kristian och Elin Pantzar som oxå väntar bebis uppvaktade mig. Storasyster Lina var förbi i helgen och lämnade paket.
Det kom Nallegram från Amanda med familj i Stockholm och Petra och Richard i Skåne tyckte jag behövde lite mer kläder.

Både Mamma och Pappas jobb har skickat blommor samt Sportsmedia som Pappa har kontakt med.
Ni är alla helt underbara som tänker på mig.  :)

Onsdag kväll kom Farmor och Farfar ner från Filipstad och stannade en natt. Äntligen fick jag träffa dem och de pysslade om mig. Passade på att ta ett familjefoto. Hoppas vi ses snart igen....

Imorgon är de något som kallas midsommar, undrar vad som händer då?




Blommor är alltid uppskattat.




3 generationer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0