Ont i magen

Söndagen startade med sovmorgon innan Klas och Helena kom på besök. Jag fick världens sötaste Subaru dräkt.
Tack så mycket.
Pappa - När får jag en STI ?

Lunch och sen tillbringade vi eftermiddagen/kvällen i Lindome hos Janne och Sara och Cornelia 9 månader.
Jag får presenter vart jag än kommer. Vilken underbar värd detta är. Tack så mycket.

Lite kvällsmat innan det var dags att sova men min mage ville annat. Mamma åt något skumt till kvällsmat och jag mådde inget vidare under 1½ timme men sedan gick det över. Troligen är det en banan som spökat till det.

Somnade vid 01.15 och efter det har det gått ok.

PS: Tänkt nu på vad du äter i framtiden Mamma så hela familjen slipper detta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0