Lunch och Besök..

Fredagen blev som jag hade tänkt mig. Henrik och Malin kom ner från Stenungsund där de bor tillfället och jag fick träffa Felicia. Det blev en god lunch på Mio på Vasagatan. Vädret var kanon och alla njöt av det underbara vädret.
Pappa var till gymet kvällen innan Helena och Maria hälsade på och jag fick några fina presenter. Tack :)

Lördagen tillbringade jag mestadels med Mamma. Pappa var med Surte på fystester under dagen och middag på kvällen.
Mamma och jag gick ett par promenader, hälsade på gammel mormor och slappade hemma. Karin tittade förbi på eftermiddagen och sa hej, tack för presenterna :)

Söndag lovar ytterligare en dag med bra väder. Kanske vill Pappa åka lite båt och hoppas jag får följa med.....



Lunch på Mio på Vasagatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0