Hemresa

Då har det blivit dags för mig att åka hem till mitt nya hem, 1½ dygn efter att jag kommit till världen.
Jag blev godkänd av en söt doktor som pysslade om mig en stund..
Mamma och Pappa packade ihop alla saker och sen bar det av..
Pappa placerade mig i babyskyddet och jag somnade ganska omgående.. Åka bil var ju trevligt...  :)

Efter en lugn kväll så var det dags att gå och lägga sig,, jag fick mat, ny blöjda, mamma och jag gosade lite innan det var dags att sova..

Undrar vad som händer imorgon...?




Här spanar jag in doktorn...  Söt tjej  :)




Åka bil var mysigt.. passade på att ta en tupplur under hemresan..




Mamma och jag myser lite innan det är dags att Zzzzzzz.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0