Dagarna går

Dag 5 och 6 i mitt liv har gått enormt fort.

På förmiddagen var vi förbi morfar på jobbet och hälsade på. Han var stolt över att se mig :)
Mormor hälsade på under eftermiddagen och jag fick en massa fina kläder, Tack Mormor och Gammelmormor för det.
En liten promenad och överlag en mysig och lugn dag. Pappa och Mamma gjorde några ärenden medan jag sov lungt i vagnen.

Tisdag var det återbesök på Östra sjukhuset där jag fick göra ett hörselprov som jag klarade gallant.
Vidare till Storken där dom stack mig i tassen för PKU test, jag vägde in på 4060 gram (mammas mat smakar bra).

På eftermiddagen hälsade vi Klas i Mölnlycke och Pappa fick äntligen tummen ur och såg till att airbagen försvann ur bilen så nu kan jag sitta i framsätet.

Imorgon kommer Farfar och Farmor på besök. Åhh vad jag längtar :)
Nattikramar Mio





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0