BVC och Båtpremiär

Dagarna rullar på och under Tisdagen var det inskrivning på BVC. Jag vägde in på 4355 gram vilket är 275 gram mer än vid PKU testet för en vecka sedan. Jag växer och frodas och barnmorskan ansåg mig som helt frisk :)

Onsdag var ytterligare en dag med kanonväder på västkusten och efter en arbetsdag för pappa var dags för ett par timmar på havet. Första gången jag var ute med båten och jag stortrivdes, Pappa hade även köpt ett strandtält så jag inte fick sol på mig och slapp vinden. Nicke och Helena var oxå ute på havet och vi mötte upp dem och grillade lite...
Pappa och Nicke badade, 19,5 grader i vattnet.
Kvällen spenderade jag sovandes hemma i deras säng.

Katarina, Mikael och Vicent kikade oxå förbi och lämnade ett paket. Tack!




En tupplur i båten han jag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0