Borta...

Torsdag och Mammas jobb kom förbi på fika och lämnade presenter, minns inte så mkt så verkar ha sovit stora delar av tiden de var här.
Senare på eftermiddagen kom Pia, Dahniel och Filippa på fika. Måste varit Filippa som valt ut Bamse bodyn :)
Tack så mkt.

Kvällen var lite jobbig och jag var inte alls på humör, troligen lite övertrött.
När Pappa skulle göra kvällshygien på mig så tappade jag navelsträngen, 15 dagar tog det.
Innebär det att jag inte är en bebis längre ?

Fredag morgon och natten har varit ok, sovit ganska ok.
Ska sova frukost nu och senare ska jag få träffa Felicia igen. Henrik och Malin kommer till Gbg över dagen och troligen blir det en god lunch ute i sommarvärmen :)  Saknat er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0