You never walk alone

5 dagar har gått sedan sista inlägget och det har varit en annorlunda vecka.
Jag har varit inne i en växtperiod och äit lite oftare än normalt så det har varit påfrestande för mamma och pappa.
Det har dock blivit bättre ju längre veckan gått och som tur är har vädret inte varit de bästa så vi har mestadels varit hemma i Göteborg. Pappa jobbar som vanligt på dagarna men ser lite mer trött ut än vanligt. Mamma och jag hittar på lite saker men gör inga större utflykter, det blir dock ett par sov pauser under dagarna så mamma hänger med rätt så bra :)  Pappa skulle nog oxå behöva det.

Klas och Helena var förbi på en fika i onsdags och fredagen spenderade vi ihop med Sara och Daniel som väntar bebis om 6 veckor. Jag gissar att det blir en tjej :)

Lördag åkte vi till Nässjö och hälsade på Lina och Aidy med familj som var hemma från England.
Lina fyller 30 och självklart måste vi säga grattis. Njut av Amarone vinet :)
Syster Elin och Kristian var oxå där med sin nykomling, Ebba 4 veckor och självklart så kom resten av släkten oxå.
Superkul att träffa alla. Mamma och pappa stortrivdes och jag skötte mig exemplariskt stora delar av dagen.
Yvonne hade som vanligt lagat supergod mat, undrar om man kan flytta in?  ;)
Måste självklart tacka för alla fina kläder jag fick :) :)  Ni är för underbara.!!

Söndag blir en slappardag, pappa ska jobba så mamma och jag sover nog bort en del av dagen.
Pappa har lovat att laga middag ikväll, får se vad de blir för gott. Pappa och Mamma firade 7-års dag igår men det blev inte mkt till firande med tanke på att vi var i Nässjö.

Snart en ny vecka med nya möjligheter.


Noah 11 månader leker i trappan med pappa Aidy


Lika som bär? Lina och lillasyster Elin med resp barn


Elin och 4 veckor Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0