Vatten och BVC

Efter att ha kommit hem från Farfar och Farmor i måndags kväll tror jag det har regnat nästan konstant, känns i alla fall som det. Värmen är bortblåst och vi har haft en del mysdagar hemma i veckan, Pappa jobbar för fullt och dagarna bara försvinner.

Under Torsdagen var i Stenungsund och hälsade på Felicia. Henke och Malin bor där en vecka till innan det ska ner till Malin´s "hometown" Malmö en vecka innan de åter stationerar sig i Gbg. Ser vi fram emot så vi kan träffas lite mer... :)

Fredag var det återbesåk på BVC och jag fortsätter växa och är en stabil grabb. På 11 dagar jag växt 2 cm och gått upp 685 gram till 5585 gram. Tror redan jag börjar leva upp till kommentarerna "Stabil högerback"  :)
På kvällen var Pierre, Ann och Erika och hälsade på och jag fick supersöta presenter. Tack så mkt.

Lördag idag och vi hade sovmorgon innan jag somnade i famnen på mamma till Nyhetsmorgon...



Sover tryggt hos mamma



Ompysslad av Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0