Kalas, Kalas

Lördagen blev sådär då magen inte alls ville vara med mig idag och jag var inte alls på humör men Pappa och Mamma är underbara som står ut med mig.

Söndagen var det kalas gånger två. Först var vi hos Torbjörn och Bernice och grattade Torbjörn på 64 års dagen.
På kvällen var vi till Lindome där Janne firade 30 år med pompa och ståt :)
Kul att träffa Noel för första gången oxå, trevlig grabb och Cornelia var lika go som vanligt.

Måndagen var det full rulle oxå, massa grejer som fixades på dagen innan vi var till Nicke och Helena på kvällen grattade Nicke som fyllde 27 år. Idag fick jag nys på marängsviss :)

Pappa jobbar och sliter medan Mamma och jag myser dagarna igenom, Vem sa att livet är rättvisst ?

Imorgon ska vi till familjerätten och skriva under papper så Mamma och Pappa tar hand om mig 17 år och 11 månader till :)
På eftermiddagen är de fika med föräldragruppen på Tin Tin. Första gången vi träffas med bebis.
Jag är den enda killen. Föddes 7 tjejer och jag i den gruppen vi är i. Va fan ska detta sluta med :S


Pappa och jag myser i soffan


Helena passar upp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0