Händelserik vecka

Onsdag eftermiddag var vi hos familjerätten där Pappa skrev på papper att ta hand om mig kommande 17 åren och 11 månader "minst"... efter det var de fika med föräldragruppen på Tin Tin i Linne och vi har inte tur med vädret.
Spöregn och alla fick vackert krypa inomhus. Vi var 4 par som träffades och det var super trevligt.
Vi ska träffas igen vecka 35.

Torsdag jobbade Pappa arslet av sig innan vi fick besök från Stockholm. Åsa, Göran, Milton och Bonnie kom ner och stannar ett gäng dagar. På kvällen blev det lungt och stilla med lite mysig middag.

Fredag morgon var vi på BVC, jag vägde in på 5830 gram och 59 cm. Efter det åkte Pappa, Göran och Milton ut med båten och träffade Nicke och Helena på vägen som hade brorsan och föräldrarna med sig. Efter en stund på Långholmen bar det av vidare in till stan där de åt glass och sen tillbaka till hamnen och hem till oss igen. Mamma och jag var med Åsa och Bonnie och shoppade hela dagen. Mamma köpte massa fina kläder till mig.

Lördag åkte alla till Borås Zoo och trots att det regnade stora delar av dagen och vi var blöta som råttor så var det en trevlig dag med mycket intressanta djur och kommentarer....

Söndag blev en repris på fredagen när killarna (inte jag) var ute på havet och vi var återigen och shoppade.
Somnade i pappas famn på kvällen när alla återigen fick se Djurgården förlora "orättvist" mot Elfsborg.
Det är en lång väg kvar till att spela allsvenskan nästa säsong. På kvällen badade jag innan mamma nattade mig.
En galet kul vecka med mycket häftiga upplevelser. Kolla bara in bilderna nedan så får du själv se vad jag gjort i veckan...


Vad ska man med en barnflicka till när man har Göran ?


Göran och Milton rattar båten


Lite skit resar magen, undrar var kissekatten tänkte mer


Tokiga mammor - lösgodis för 137 kr...


Mamma köpte ett tält till mig, "ny pyjamas"


Goa gubbar fiskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0