Fest och Åskväder

Farfar fyllde 75 år på Tisdag och jag var självklart med och firade. Massa trevliga människor kom på besök under dagen, det bjöds på fika och kakor i alla dess sorter men jag gillade tårtan bäst.
Dagen gick med och till slut var det dags att sova. Lite magknip och men till slut så somnade jag.

Onsdag var det planerat att åka till sommarstugan, Pappa har ju trådlöst bredband så han kunde jobba därifrån oxå och tur var väl det. Vi han precis dit, packa in alla grejer så öppnade sig himlen, regnet öste ner och åskan kom allt närmare.
Det varade i 2½ timme innan det avtog. Jag somnade halvvägs någonstans...
Lunch och sen försvann ovädret och eftermiddagen blev skön. Tillbaka hem på kvällen där jag fick bada :)
Gott med ett svalkande bad på kvällskvisten.

Torsdag imorgon, undrar vad som händer då :) ?

PS: Kommer lite bilder senare, har lite problem med att ladda upp dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0