Julmiddagar & Mys

Julen närmar sig och i helgen var det julmiddag med mammas släkt och familjer.
Jag trivdes som fisken i vattnet och alla ville leka med mig :)
Pappa var på match med Surte som tog 5:e raka efter att ha besegrat Frillesås borta med 5-2 och laget leder nu serien.

Söndag var vi på julbord på Stensjöhill. Var trevligt med massa god mat, jag fick dock hålla mig till majskrokar.
Efter middagen hälsade vi på Nicke och Helena en stund, magen växer och nedräkningen är i full gång.
Jag gissar på att han/hon vill ut 3:e Januari.

Mamma är inne och jobbar tre dagar denna veckan och jag ska mysa hemma med pappa och ta det lungt.
Fick 10cm snö natten till måndag så är jättemysigt ute nu så blir säkert en och annan promenad i vinterlandskapet.

Pappa har slagit in en massa paket, undrar vilka som är till mig??
Jag har ju varit supersnäll så borde få många paket på julafton.
Två goa bilder nedan ....


Pappas kontor är en bra lekplats :)  Precis fått tag på travronden


Älskar min hoppgunga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0