Första tanden

Måndag kväll kom min första tand :) En liten vass sak kröp fram nere till höger.
Tisdag var det babysim tillsammans med Felicia, gillade inte riktigt vattnet i början men blev bättre allt eftersom.
Varit ett par underbara dagar med minusgrader och sol så mamma och jag har tagit ett par promenader.
Onsdag var vi på Liseberg och kollade in julmarknaden. Inhandlade lite ost, älgkorv och pappa vann en paradis kartong :)  Åt en god Souvas och myste runt. Väl hemma gjorde värmde pappa lite glögg, jag fick kvällsmat och dagen var till enda.


Testar min första tandborste


Kommentarer
Postat av: Lova

Hejsan Mio!



Vi har likadana tandborstar, du och jag! Jag har åtta tänder nu. Det är lite jobbigt, för det är fyra stycken som kommer samtidigt, så det kliar som 17. Jag gnager på allt jag kommer åt! Men du, bit inte på Mamma, ett tips bara - det gillas inte!



Klem fra Lova

2009-12-03 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0