Första julen

Julafton blev en höjdare.
Vi var till mammas familj/släkt under dagen i Rävlanda och käkade jullunch.
På kvällen kom några nära hem till oss och vi hade lite julklappsutdelning, grötmiddag och julmys.
Jag fick massa fina julklappar och leksaker som är nyttiga till framtiden.

Juldagen var det tidig träning för pappa medan mamma och jag hade mysstund hemma, regn och rusk stoppade oss från promenad.
På kvällen kom farmor och farfar ner och hälsade på och ska stanna ett par dagar eftersom mamma ska jobba till veckan och så de ska passa mig.

Annandagen var det klassisk bandyfest med Surte - Gripen. Matchen slutade 4-4 efter att Surte hämtat upp 2-4 med 20 min kvar. På kvällen lagade pappa en god middag och vi hade jättetrevligt.
Helgen har bara försvunnit och ny vecka med arbete för mamma och pappa väntar.
Nu ska jag umgås med farmor och farfar.

Kram Mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0