Sommaren är tillbaka

Verkar som sommaren kommit tillbaka och jag var tvungen att avnjuta den vid havet. Fredag var vi och hälsade på Daniel och Filippa och tog en fika i värmen och ett bad innan det var dags för en båt tur på kvällen. Åkte till Styrsö och köpte glass :)  Underbart väder och nästan vidstilla.

Lördagen var än varmare och dags för repris.
Malin och Felicia var inte sena att haka på och Mikael, Katarina och Vicent gjorde detsamma så det var ett gött gäng som lämnade hamnen. Timmar gick i skuggan och Felicia och jag tog en rejäl middags lur i värmen.
Det blev en glass på Styrsö idag med innan vi åkte via Fiskebäck och Eskils kanal tillbaka till hamnen.
Pappa ser ut som en kräfta "hihi". På kvällen blev det en grill hos Mats och Ann samt syskon till mamma men jag var ganska trött efter dagen så vi stannade inte allt för länge.

Nedan ett par underbara bilder.


Flytväst ska alla barn ha, finns att hyra på Frölunda Brandstation.


Mamma käkar glass


Mamma och jag i hamnen


Tassen smakar bra


Världens sötaste bebisar sover sött,  Mio och Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0