OK

Måndag fick vi besök av Matte och Linda som var nere i Gbg och hälsade på. Milian hade växt rejält sen vi sågs "hemma" i Filipstad för 3½ vecka sedan. Dagen rullade på på kvällen var Pappa på första träningen med Surte på kvällen. Tokarna går på is redan kommande helg, undrar vart detta ska sluta....

Tisdag var det dags för besök på BVC och kontroll hos läkare. Jag mätte in på 61 cm och 6500 gram.
Jag fick OK av doktorn som tyckte jag var en kanon bebis. Stor, stark och väldigt med i matchen. Tackar :)
Undrar vilka jag ärvt det av ;-)

Onsdag kommer farfar och farmor på besök. De stannar en natt innan de drar vidare till Finland och bröllop.
Ska bli kul att träffa dem igen, var ju 4 veckor sen sist vi var hemma.
Nedan lite utlovade bilder.


Jag trivdes bra i hängmattan


Stora grabbar sitter själv i soffan


Milian kollar på Tv


Milian testar mitt gym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0