Bvc och myspys

Onsdag eftermiddag var det som sagt träff på Tin Tin med alla i föräldragruppen, 5 par dök upp och det var supertrevligt. Bebis vännerna hade växt till sig rejält sedan vi sågs senast men det har ju gått 6 veckor.
Hoppas att se er snart igen.

Torsdag var det besök på BVC, var ett taq sen senast. Barnmorskan Lena var tillbaka från semestern och det kändes tryggt att träffa henne igen, hon tyckte jag var kanon fin. Stark och välmående. Jag växer bra och vägde in på 7095 gram och 64 cm. Efter BVC gick vi en sväng på stan och åt lunch med Malin och Sofia i föräldragruppen.

Fredag blev en mysdag hemma då vädret var uselt. Regn och åter regn så vi passade på att tvätta och laga lite mat. Malin och Felicia var förbi en sväng oxå.

Lördag var pappa borta stora delar av dagen då de hade golf tävling med Ale Surte och sen grillfest på kvällen men han var hemma ett par timmar på eftermiddagen och lekte lite med mig. 30 poäng skrapade han ihop vilket får anses som ok, räckte till en 6:e plats. Mamma och jag var upp till moster Marie och hälsa på men jag var inte alls på humör så vi blev inte så långvariga.

Idag Söndag har vi varit på stan stora delar av dagen och myst runt och kikat på lite av varje, shoppat lite och käkat en god lunch. Ikväll blir de lungt och stilla hemma.
Veckan har varit händelserik och Mamma och Pappa tycker jag utvecklas nåt enormt för varje dag som går.
Mycket häftigt som händer i livet just. Nedan lite goa bilder.

Kram













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0