2 månader

Måndag 10 aug och jag firade 2 månader med en lång sovmorgon med mamma.
Sen var vi på informationsmöte för babysimmet som startar vecka 37. En lunch med Malin, Henrik och Felicia innan det blev en lugn kväll hemma.

Tisdag var det tvättdag och på eftermiddagen kom farfar och farmor tillbaka från Finland och pappa hämtade dem på flyget.
Jag fick ett gött bad på kvällen men jag hade ont i magen under 2 timmar så det var ingen rolig kväll.

Onsdag rullande vi till Stockholm, pappa ska upp med jobbet och ha ett möte så mamma och jag hakar på och träffar lite vänner under veckoslutet.

Torsdag åkte pappa iväg tidigt för jobbmöte så mamma och jag myste runt med Åsa och Göran samt barnen.
Blev lite shopping, promenad och rätt lungt.

Fredag rullar vi runt Stockholm, var förbi och hälsa på pappas chef i Solna innan vi åkte vidare till Ekerö och hälsa på Rebecka och Wilma, lite senare kom Niklas hem oxå. På kvällen var det grillkväll hos Peter, Jessica och Amanda.
Var en supertrevlig dag :)

Lördag morgon nu och det är kanonväder i Stockholm ... får se vart helgen tar vägen :)

Kramar Mio

PS: Kommer blider senare...


Kommentarer
Postat av: Madelene

Härligt att se hur Mio växer och frodas. Det är en härlig tid, och så mycket som händer!!

Sköt om Er - Kramar från faster

2009-08-19 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0