11 veckor

Festen i lördags hos Helena och Nicke var trevlig men mamma och jag stannade inte så länge men det var superkul att träffa alla.
Söndag umgicks vi med Malin och Felicia stora delar av dagen innan pappa lagade mat på kvällen.
Måndag blev trevlig och jag gjorde min första vändning från mage till rygg, lite senare kom även den andra vändningen. Häftigt !! På eftermiddagen/kvällen hade mamma tjejkväll med Helena, Karin och Lilla V, Louise var uppe från Varberg med Lizzie och vovven Cindy. Pappa var ju på träning - Lugnast så :)

Tisdag var vi till City Golf och käkade lunch och hälsa på Magnus. Pappa slog lite bollar medan Mamma gick på en promenad med mig och vi mötte upp Malin och Tim och sa hej.
På eftermiddagen var vi och badade med Henrik och Felicia i Bagaregården, det var jättekul. 20 minuter i stor bassäng och jag plaskade på rejält. Kolla bara in bilderna ovan.

Onsdag idag och jag är 11 veckor gammal.
Mamma och jag ska åka till jobbet och hälsa på och i eftermiddag är det träff med föräldragruppen på Tin Tin.
Ser fram emot att träffa alla bebisar igen och se om ni växt något :)

Kram Mio


Så SÖÖÖT !!


Första vändningen från rygg till mage


Lilla V hälsa på


Lizzie skötte disken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0