10 veckor

Helgen rullade på i Stockholm och på måndagen rullade vi vidare till Örebro för att hälsa på Matte, Linda och Milian.
Det blev en go dag med en skön promenad på kvällen.
Pappa påbörjade tre veckors semester idag så får se vad som händer kommande tid.
Tisdag var pappa och träffade en bandy vän innan det blev en go grill hos dem på kvällen. Hela gänget trivdes :)
Natten till onsdag slog jag rekord i sova, ca: 22 till 02.30, sen lite natta mat innan jag somnade om och sov till ca: halv sju.
Onsdag rullade vi vidare till Filipstad där vi stannar en natt hos farfar och farmor.
Pappa och farfar var till stugan en sväng på kvällen medan farmor och mamma pysslade om mig.
Idag onsdag är det 10 veckor sedan jag föddes. Otroligt vad tiden går fort  :)

Lovar att lägga upp lite bilder inom kort från resan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0